PŘÍPADOVÁ STUDIE: Jak jsme zdvojnásobili tržby e-shopu pomocí PPC a Meta kampaní

·

·

  • Výsledky
    • Tržby: +175 %
    • PNO: -38 %
    • Doba: 2 měsíce
  • Klient: Marrko Core
  • Produkt: Cvičební pomůcka pro posílení celého těla, především core
  • Cílová skupina: Lidé s dlouhodobými bolestmi zad a krční páteře
  • Konkurenční výhoda: Jedinečný produkt, vyvinutý majitelem – bývalým vojákem, který sám trpěl uvedenými problémy, ale našel řešení
  • Naše strategie
    • Analýza dat a klíčových slov
    • Tvorba marketingové komunikační strategie
    • Implementace online kampaní: Google Ads (PerformanceMax, vyhledávání, produktové reklamy, YouTube, bannery), Meta kampaně (konverzní a traffic)
    • SEO optimalizace pomocí cílených článků
    • Produkce videí a grafiky s jednotným vizuálním stylem
  • Expanze: Úspěšné rozšíření na slovenský trh